روشویی پایه دار

با امتیاز دادن به این مقاله ما را یاری نمایید.

روشویی پایه‌ دار به‌علت سادگی و کاربردی‌بودن آن، هنوز هم طرفداران مخصوص به خود را دارد. می‌توان آن را به‌راحتی در هر مکان و هر مدل دکوراسیونی نصب کرد. با خرید این نوع روشویی در طرح‌های متنوع می‌توانید جلوه‌ای شیک به دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی خود دهید. البته انتخاب آن بسته به بودجه، فضای سرویس بهداشتی و سلیقه شخصی شما دارد. باید قبل از خرید انواع مختلف روشویی کابینتی را مشاهده کنید و باتوجه به نیازهای خود، بهترین را برگزینید.

انواع روشویی پایه ‌دار

روشویی پایه ‌دار از جنس‌ها و طرح‌های زیادی برخوردار است که درحین قدیمی‌بودن آن، برای مکان‌هایی که کوچک‌ترین فضا را برای نصب روشویی دارند، گزینه ایده‌آلی خواهد بود. در کل این محصول به 3 دسته تقسیم می‌شود که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

روشویی پایه‌ دار چینی

روشویی پایه ‌دار چینی از زمان‌های گذشته در سرویس‌های بهداشتی منازل استفاده می‌شد که اگرچه طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی ندارد اما قابلیت نصب آسانی دارد. این محصول در مقایسه با روشویی‌های دیگر از قیمت پایین‌تری برخوردار است و نظافت آن راحت‌تر انجام می‌شود؛ اما از استحکام کم‌تری برخوردار هستند.

روشویی پایه دار سنگی

روشویی سنگی مقاومت و استحکام بالایی دارد و با گذشت زمان رنگ خود را از دست نمی‌دهد. این محصول که از سنگ‌های مختلفی ساخته شده است، یک نوع روشویی محبوب به شمار می‌آید که در کنار کارایی خود، زیبایی و لوکسی منحصر به‌فردی را به سرویس بهداشتی ارائه می‌دهد.

روشویی پایه‌ دار کابینتی

در این چند سال اخیر روشویی پایه‌دار کابینتی جلوه زیباتری را به سرویس بهداشتی خانه‌ها داده است و بیشتر از آن استفاده می‌شود. در روشویی کابینتی تمامی لوله‌ها و اتصالات به وسیله کابینت پوشانده می‌شود و کمد زیرین برای نگه‌داشتن لوازم شوینده، بهترین ویژگی آن محسوب می‌شود. برای هر دکور و هر اندازه‌ای که بخواهید، طرحی از این جنس وجود دارد و حمل‌ونقل و نصب آن‌ها نیز به‌راحتی انجام می‌گیرد. دقت کنید که در هنگام خرید آبنه باکس روشویی از جنس پی‌وی‌سی استفاده کنید تا ضدآب باشد در غیر این صورت عمر روشویی شما بسیار کاهش می‌یابد.

کابینت روشویی
کابینت روشویی

نکات مهم هنگام خرید روشویی پایه ‌دار

انتخاب یک روشویی پایه ‌دار مناسب علاوه‌بر زیبایی و شیک‌بودن آن نیازمند موارد مهمی است که هنگام خرید باید آن‌ها را در نظر بگیرید. در این قسمت به برخی از مهم‌ترین این نکات می‌پردازیم:

  • جنس روشویی: بهتر است موردی را انتخاب کنید که از مقاومت بالایی در برابر رطوبت، ضربه و آلودگی برخوردار باشد.
  • ابعاد و سایز: قبل از خرید ابعاد آن را در نظر بگیرید؛ بزرگ‌بودن روشویی نباید به گونه‌ای باشد که مانع از باز و بسته شدن درب سرویس بهداشتی و همچنین عبور افراد شود.
  • طرح و سبک: باتوجه به طراحی روشویی‌ها در سبک‌های مختلف، باید دکور سرویس بهداشتی نیز مطابق با دکوراسیون داخلی منزل انجام شود.
  • قیمت روشویی: قبل از انتخاب طرح‌های مختلف روشویی ابتدا بودجه خود را مشخص کرده تا در همان حدود، مورد مناسب را انتخاب کنید.
  • نصب روشویی: روشویی پایه دار به‌طور معمول به آسانی نصب می‌شود؛ اما قبل از آن اطمینان حاصل کنید که لوله‌کشی به‌درستی انجام شده و نشتی ندارد.
  • کیفیت ساخت: به کیفیت ساخت روشویی و پایه آن دقت کنید و از داشتن گارانتی آن غافل نشوید.

درصورتی که قصد خرید روشویی پایه‌دار در طرح‌های مختلف با قیمت‌های مناسب را دارید می‌توانید به سایت الگانته کابین در همین صفحه مراجعه و بر اساس نیاز، سلیقه و بودجه خود محصول مورد نظر را خریداری کنید. این فروشگاه یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولیدی و پخش محصولات در این زمینه است که داشتن کیفیت کالا و قیمت مناسب این مجموعه، باعث شده که محصولات زیادی را به مشتریان عرضه کند.

قیمت روشویی پایه ‌دار

هنگام انتخاب روشویی علاوه‌بر زیبایی و طرح آن، قیمت نیز یکی از موارد مهمی است که باید در نظر گرفت. قیمت روشویی پایه‌دار تحت‌تاثیر موارد مختلفی قرار می‌گیرد که در این قسمت برای شما آورده‌ایم:

  • جنس روشویی

روشویی‌ سنگی به‌دلیل استفاده از سنگ‌های گرانیت، مرمر و اونیکس، منحصر به‌فرد بودن، زیبایی طبیعی و دوام بالایی که دارند به‌طور معمول گران‌تر از روشویی‌ ساده است. روشویی پایه ‌دار چینی ظریف‌تر و قیمت پایین‌تری در مقایسه با روشویی‌های سنگی و سرامیکی دارد.

  • طرح روشویی

روشویی‌ با طراحی ساده‌تر قیمت پایین‌تری دارد و هرچه این محصول با طرح و ابعاد خاص بزرگ‌تری باشد، قیمت بیشتری هم خواهد داشت. ضمن این‌که پایه‌هایی تزیینی با جنس خاص در برآورد قیمت تاثیر گذار هستند.

  • لوازم جانبی

نوع شیرآلات، برند و جنس آن، داشتن آینه و کابینت همگی بر قیمت نهایی تاثیر دارند.

مطالب مرتبط
دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب